0 ks
Spolu: 0,00 €

Ako nakupovať

Ako si mám tovar objednať?

  • Zákazník si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý vloží do nákupného košíka a potvrdí tlačidlom Objednať.
  • Po zadaní počtu kusov a stlačení tlačidla Vložiť do košíka, sa požadovaný tovar automaticky pridá do nákupného košíka, ktorý je kedykoľvek k dispozícii k nahliadnutiu.
  • Po naplnení košíka je možné tovar objednať kliknutím na tlačidlo Pokladňa.

Musím sa pred nakupovaním najskôr registrovať?

  • Nie, zákazník nie je povinný registrovať sa. Môže nakupovať ako anonymný užívateľ.

Na aké účely sú použité moje osobné údaje?

  • Osobné údaje, ktoré od neho systém vyžaduje budú použité iba pre vnútornú potrebu a spoločnosťPeter Závacký GLOBTAKTIK. ručí za to, že nebudú zneužité na iné účely.

Ako sa mám registrovať na www.salons.sk?

  • Pri registrácii zadáva každý zákazník prihlasovacie meno a heslo, ktorým sa bude pri budúcich nákupoch prihlásovať do systému.
  • Pri každom ďalšom nákupe stačí zadať prihlasovacie meno a heslo a nie je potrebné znova vypĺňať osobné údaje.
  • Po úspešnej registrácii je zákazník automaticky prihlásený a pokračuje v objednávke.
  • Pri objednávke je potrebné vyplniť údaje ako: spôsob platby, dodania, čo robiť v prípade nedostatku tovaru na sklade a akým spôsobom informovať zákazníka o expedícii tovaru.
  • Po stlačení tlačidla Odoslať v nákupnom košíku, bude vaša objednávka zaregistrovaná v systéme a objaví sa informácia o úspešnosti spracovania vašej objednávky.
  • Vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou.

Ako bude odoslaná a doručená moja objednávka?

  • Pred odoslaním vašej objednávky vás budeme telefonivky kontaktovať a zároveň informovať, že vaša objednávka bude odoslaná. Pokiaľ sa vám nedovoláme objednávka nebude odoslaná.
  • Objednaný tovar vám príde kuriérom UPS na dobierku.
  • Od tohto momentu pre obe strany platia všetky práva a povinnosti vyplývajúce z reklamačného poriadku, občianskeho, alebo obchodného zákonníka.

Sú ceny uvedené pri produktoch konečné? Kedy platím balné?

  • Balné a poštovné je nad 80,01 € na našej strane
  • Balné a poštovné od 0,01 € do 80,00 € hodnoty objednávky je 4,50 € kurierom UPS, alebo 4,90€ kurierom UPS do 24 hodín aj s oboznámením špedičnej firmy, že zasielka bude doručená.
  • Aktuálnu výšku poštovného sa dozviete automaticky po zrátaní všetkých položiek v Nákupnom košiku.
  • Objednávku je nutné urobiť do 15.00 hod., aby mohlabyť doručená do 24 hodín.
  • Pri väčších a tažších zásielkách / cca od 15kg / môže byť cena za prepravu väčšia, platí pre kadernícky nábytok a zísielky podobného charakteru - zákazník bude upovedomený o konečnej cene za prepravu týchto ťažších a objemnejších zásielok.
  • V cene je zahrnutý už aj poplatok za zhodnotenie odpadu pre všetky elektro-výrobky.

Internetový obchod je prevádzkovaný firmou:

Sídlo: Peter Závacký GLOBTAKTIK, Jazmínova 2, 04011 Košice, prevádzka: SALON - Peter Závacký GLOBTAKTIK., Pražská 4, 04011 Košice, Okresný úrad Košice, Číslo živnostenského registra: 803-6789, IČO:30678447.

Kedy objednávaka nebude odoslaná?

  • Pokiaľ daný produkt nie je na sklade, budeme vás o tom informovať.
  • Vyhradzujeme si právo neposlať objednaný tovar, ak zákaznik nebude kontaktovaný telefonicky a oboznámený so skutkovým stavom objednávky.
  • Vyhradzujeme si právo na nedodanie tovaru v prípade, že výrobca nám nedodal požadované produkty, alebo výrobca má dlhodobejší výpadok vo výrobe.
  • Tovar neposielame, ak zistíme, že je vizuálne akokoĽvek poškodený.

Kedy je možné vrátiť tovar?

  • Nie je možné vráťiť tovar, ako sú: farby na vlasy, ktoré sú už otvorené, alebo inak čiastočne použité, ďalej to sú šampóny, gély, masky peroxidy, trvalé a akýkoľvek podobný tovar určený na prácu s vlasmi a na ich úpravu. Upozorňujeme, že tento sortiment je určený pre odbornú osobu - kaderník, kaderníčka, holič, holička.
  • Tovar je možné vráťiť do 14 dní bez udania dôvodu, avšak tento tovar nesmie byť nijako použitý, balenie musí mať pôvodný obsah so záručným listom a návodom na použitie, musí byť v originálnom balení, ktoré nesmie byť nijako poškodené, aby mohol byť následne tento tovar ďalej predaný. Zákazník je povinný nám oboznámiť skutočnosť, že tovar posiela späť písomne na e-mail: salon@salons.sk. Zákazník posiela tovar späť na svoje náklady. Ak po tomto / do 14 dní/ čase nebude tovar vrátený, nevzniká tým právo zákazníka na vrátenie ceny tovaru.

Reklamačný poriadok.

Záručný list je preukazom práva užívateľa, preto ho spoľahlivo uschovajte. Pri dodržaní spôsobu užívania v súlade s návodom k obsluhe sa na uvedený výrobok vzťahuje záručná doba 12-60 mesiacov od dátumu zakúpenia. Záručnú opravu prevedie autorizovaný servis na základe správne vyplneného záručného listu a dokladu o zakúpení výrobku. Záručná doba môže byť stanovená aj dohodou, čo musí byť zdokladované písomne.Každá záruka je uvedená pri jednotlivých výrobkoch danej značky.

 Záručný list je preukazom práva užívateľa, preto ho spoľahlivo uschovajte. Pri dodržaní spôsobu užívania v súlade s návodom k obsluhe sa na uvedený výrobok vzťahuje záručná doba 12-60 mesiacov - podľa Obch,zákonníka a minimálne 24 mesiacov podľa Občianského zákonníka, zákona č.250/2007 Z.z. a to od dátumu zakúpenia. Reklamovať tovar môžete a zasielať na adresu prevádzky: SALON, Peter Závacký GLOBTAKTIK, Pražská 4, 04011 Košice.

Záruka sa nevzťahuje :  na závady spôsobené vonkajšími podmienkami, ako sú napríklad vonkajšie poškodenia, nesprávna manipulácia, neprimerané násilie a nesprávne použitie, mechanické poškodenie, na závady spôsobené poruchami v elektrickej sieti, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, na poškodenie spôsobené nesprávnou inštaláciou, alebo bol prevedený zásah do výrobku majiteľom, alebo inou osobou,  na závady, ktoré vznikli tak, že výrobok nebol použitý na účel ku ktorému bol vyrobený a pokiaľ nebol ošetrovaný podľa návodu k obsluhe, na bežné opotrebenie, ktorému sú výrobky a súčiastky vystavené ( otupenie strihacích nástrojov, úbytok uhlíkov motorčekov, zlomený prívodný kábel, poškodená strihacia hlava,… ),  ak boli strojček, fén, kulma na vlasy, žehlička na vlasy, sušiaca helma rozoberané inou osobou, alebo porušená plomba. Jednotlivé záruky: Firma Moser, Wahl, Ermila 24 - 60 mesiacov, Firma Cera 12-24 mesiacov, Kiepe - 12-24 mesiacov, Solingen Dovo - 36 mesiacov, Kasho Kai - 60 mesiacov, Kadernícky nábytok - 12 - 60 mesiacov, pre umývacích boxoch-spodná časť je doživotná záruka, 5 rokov na batériu. Jednotlivé záruky sú uvedené konkrétne aj pri výrobkoch a tovaroch.

Názov a adresa orgánu dohľadu.        

Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 055/6220 781
fax č.: 055/ 6224 547

Platné od 01.03.2016